2011. január 17., hétfő

Életem bohóca

Az én apukám nem volt bohóc. Más felmenőmről sem tudok. Megszületik hát a talány a piros krumpliorr genetikai kódjáról. 

Feltérképezés módja: eketronmikroszkóp hiányában helyzetszituációk elemzése.
Akik számára nem nyilvánvaló, hogy az esőtől nedves lesz a kipárnázott bicikliülés, ennek egyenes következményeként a nedves bicikliüléstől nedves lesz a kipárnázott feneked, azokkal megeshet, hogy céltábla nagyságú folttal a hátsó fertályukon érkeznek a konditerembe. És akik legalább olyan vastag bőrrel rendelkeznek a képükön, mint én, azok nem csak besurrannak, hanem egyenesen be-vo-nul-nak az öltözőbe. Ott aztán egy rögtönzött jógagyakorlattal felmérik a károkat, és belátják, árvízhelyzet ide, árvízhelyzet oda, ilyen csatakos seggel nem lehet edzeni. Még ha az evezőpadra is ülök... ennyire azért nem életszerű.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, a bohóc gént alkotó DNS-ek egyike a „csak semmi pánik“ DNS spirál, illetve az ennek közvetlen tőszomszédságában megkapaszkodó „ blinkkk, kigyulladt a kis sárga égő a fejem felett, mert annyira kreatív vagyok...“ aminosavlánc. Ezek jól összehangolt munkájának köszönhetően egy percet sem habozol tovább, és fenekedbe dugod a beépített hajszárítót. Mint egy rossz helyre csatlakoztatott lélegeztetőgép. Meg is látszik a teljesítményen. Technikát változtatsz. Így mikor a háromtagú „csillivillipumacuccbanedzünk“ különítmény benyit, téged az öltöző közepén talál, térdig tolt gatyával és a hajszárítóval a lábad között. Azt már meg sem említeném, hogy nem a lepketetkó-hatású tangám volt rajtam.
Kínosan hosszú másodpercek telnek el a szemkontaktus-váltások viharában, míg nem bírom tovább, és eldőlök a röhögéstől. A nagyvilágból összehordott sejtállományomban pedig ott bujkálhat az excentrikus gén is, ami arra kényszerít, hogy ne csak „Kedves Naplóm“-ba körmöljem le a megalázó helyzetet, hanem még legalább másik száz emberrel is megosszam. 

A kutatást tovább folytatom, de megerősödni látszik a gyanúm, hogy egy vagyok a mázoltképűek dudaszóhangos táborából. Jelenlegi életem egyetlen bohóca és közönsége. De jól szórakozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése