2011. december 15., csütörtök

Tesztoszteron... második adag


Mindenki megnyugtatására jelentem utolsó írásom óta már találtam megfelelő és a józan ész keretei között nyújtózkodó ajándékot. De az ötletbörzék átnyálazása hobbivá fajult. Még fárasztalak vele egy kicsit titeket.

Egy vallásos férfiember Télapónak címzett blogjára bukkantam a későbbiekben. Meghatódva olvastam, hogy ő mindig örömmel fogadna egy bőrkötéses Bibliát. Ezt a követte a sorban a strapabíró rózsafüzér. Ez egy kicsit furcsa megközelítésnek tűnt, de hát a buzgalom mindannyiunkban másképp dübörög. Aztán a rózsafüzér mellé mindig jól jön egy kézifegyver. Ez még akkor is sokkolóan ért, ha ajánlott hozzá egy mini páncélszekrényt a gyerekek miatt.
Voltak a listáján már beteljesült álmok is. Például a 4 éve a feleségétől kapott házi sörfőző szett, amely megváltoztatta az életét. Hát nálunk a tisztességes, szőrös karú férfiember az pálinkát főz, a sörrel azt csak öblögeti. De meg kell vallanom, a házi húsfüstölő ötlete előtt hasra vágtam magam. Mosógép, hűtő, húsfüstölő. Mindaz, ami nem hiányozhat a konyhából. És ez a drága nemes ember még arra is gondolt, hogy amíg apa füstöli a vacsorára valót, anya pihizhet egy kicsit, és fényesre pucolhatja a revolvert, amivel apa a szomszéd macskáját lelőtte. Nincs is ízletesebb a füstölt macskakolbásznál! Hoppá, kolbásztöltő – és ez az én saját ötletem!

Persze, akinél kevés a hely, mint nálunk, de mégsem akar lemondani a szaftos húsokról, beszerezhet egy autó vontatójára szerelhető propán grillt. Mire a táborhelyre érsz már kész is a vacsi. Ne felejtsd el bedobni a csomagtartóba az íjpuskát és a sátorWC-t. Fogalmam sincs hogy került az oldalra a komplett tűzálló ruha... sisakkal. Azt sem tudom, mire lehet jó. Lehet, hogy az én emberemmel van a baj???
És amitől igazán megnőhet a libidó: kasza! Azt hiszem Rob méltányolná. Már az első alkalommal is lenyűgözte. Nyár volt és a teraszunkon üldögéltünk (messze Angliától), mikor arra biciklizett egy bácsi, vállán kaszával. Erre ő felpattant és hitetlenkedve rám nézett: „Ez a hálál lehetett, biciklin, kaszával és bukósisakban!“ Kasza a kosárban! Díszcsomagolással!

Aztán megtaláltam az oldalt, amit szerintem apám szerkeszt. Az üllőtől a kalapácsig, a hókapán keresztül minden van ott, amiről tisztességes lánynak azt sem illik tudnia, hogy mi az. De elérkezett az a pont is, ahol végleg elakad a szavam: Sör-hűtő-tricikli!
Az ötlet, a dizájn, báj és kellem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése