2011. augusztus 11., csütörtök

Extrák kíméljenek!

Extra szabad este. Két hét alatt háromszor költöztünk. Most a tetőkerti színpadtól 50 méterre. Általában nem probléma. Ha mi nem dolgozunk, zene sincs.

Extra szabad este. Csak nekem. A dagadt görög latino táncosok megint itt kínlódnak.

Extra szabad este. Megkímél a vizuális kárhozattól. Minden csütörtökön éjfeketévé izzadják az egyébként fosószilva lila kosztümöket. 14-szer láttam őket színpadon. Semmit sem javultak. Fejlődésre képtelenek. Talán az izzadság mennyisége gyarapodott a hőmérséklet és a folyadékbevitel arányában. Talán a túlzott testnedv-kiválasztás oltja el azt a bizonyos latin tüzet. Általában jószándékú, tisztességes lány vagyok, de a kutyák nagyobb szenvedéllyel bagzanak, mint ezek tangóznak. Elnézést kérek, harci kedvem felkorbácsolódott fából faragott lábuk staccato ritmusára.

Extra szabad este. Extra szabad este 50 méterre a színpadtól. Sok-sok recegő görög pocak decibele visszhangzik. Szeretnék kilépni az erkélyre és beleordítani az éjszakába: Kuss legyen! Táncolj zorbát vagy mássz vissza a fára olajbogyót szemezni!

Extra szabad este. 50 méterrel a helytől, ahol minden éjjel dolgozom. 51 méterre a bártól, ahol minden este elszürcsöljük a koktélunkat, csak a biztos idegek és az odatetovált mosoly kedvéért.

Extra szabad este. Én és az ásványvizes palackom közt visszhangzó Dirty Dancing.

Extra szabad este. Mit követtem el?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése