2011. augusztus 15., hétfő

Vasárnap

Ha én egy tisztességes blogíró lennék, akkor az elmúlt 4 hónapban megírhattam volna a világháló leghosszabban pergő blog-kaleidoszkópját. Csak behelyezed a hét napjait, aztán forgatod, forgatod rendületlenül, hogy beleszédülsz és esetenként elkap a hányinger.
Aztán, mikor végre – eddig rejtélyes okoknál fogva - elhatározom, hogy megalkotom azt a bizonyos kaleidoszkópot, máris egy rendhagyó vasárnappal indítunk.

A vasárnap a korfui munkahetem hétfője. Aztán, van egy hétfő is. Ez így már kettő. Munkaundor a négyzeten.

Kaleidoszkóp a kaleidoszkópban.
Tehát a hét első napja: Vasárnap.
Mesterségem címere: Mini Club manager, animátor.
Napi program: Olimpiai nap (kivételt képez törpelak korcsoport és jómagam, mert őket vízilabda híján is elég bajos egy darabban tartani).

1. állókép
Egyedül várom a 10:15-öt. A maradék „hármak“ a strand bárjában, fehér lepedőben, fejükre tekert olívaággal (bogyóstul) toboroznak. Forró fekete teával töltöm meg az ibrikem. Az idő hűvösre fordult. 32 fok. A medence üres: 3 tinédzser és egy sárga gumimatrac. Michalis a bárban. „3 minúta“ – szajkózza. A 3 tinédzser türelmesen vár. Én önkiszolgálok. A naplómba körmölök egy darázshad hangtalan zsongásában.

2. állókép
Feljutottam a bázisomra a tetemes mennyiségű görög joghurt ellenére is. Ma nem jutott rá pirított mandula. Lassú utántöltés. Ejnye, fiúk, lányok! Még el sem hintem a szenteltvizet és még az ördögűző szeánsz felénél sem járok, amikor már meg is jelennek: a retteget 7 évnél aluliak!

3. állókép
Opa-Opa idő, avagy délután három. Általában önként lehet csatlakozni, de ma mindenkit a medencébe terelünk. Érvelni lehet, szárazon maradni nem. Smile-vá kordináljuk őket, pontosabban Manu a tetőről ordítozva egy narancsszínű szlalom kúpba (nyelvújítási jogok fenntartva). Fotó! Aztán Opa-Opa, tinci-tanci, dici-döci, picsi-pacsi! Szarkazmus vízbe fojtva, mert ezek valóban „élvezem a munkám“ pillanatok.

4. állókép
Ne röhögj, de én vagyok a backstage manager kitüntető cím, dagadó mellkasú tulajdonosa. Avagy, én takarítom el a retket a kulisszák mögött. Ma 20 vendéget állítunk színpadra. Gosia balettozni tanít egy útépítésben szálkássá lett ötgyerekes családapát. Én azon morfondírozok vajon melyik szexi jelmezben alakíthatna sikeresen egy szüzet az albán nagypapa. Végül a „melyik megy rá“ szempont alapján döntök.

5. állókép
Manu színpadra állítja a Hot Stuff című produkciót, melyben csapatának hím tagjai vetkőznek félmeztelenre egy macarena szintű koreográfiára. Aztán arra kér, legyek őszinte és mondjam meg tetszett-e.

6. állókép
Manut békítem. Paradicsomlevet iszom – sok jéggel.

7.állókép
Éjfél. Az első emeleti társalgó, ahol még elér minket a kalóz módon elcsípett wifihullám. Ma hasít. Még egy teljesen értelmetlen Skype beszélgetésre is futja a megabájtokból. Éjjel fél kettő magasságában megtudom, hogy a kék bálna pénisze átlagosan 3,5 m hosszú. Már érdemes volt végigolvasnod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése